Strona korzysta z plików cookies ("ciasteczek") w celu realizacji usług i ułatwienia Tobie korzystania z serwisu. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis
lub wykorzystanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK
HPH 304S Shark - MIRO Systemy Szybowcowe: elektronika i inne akcesoria do szybowców
Polecamy
Wyszukiwarka
Polecamy
Wersja:
polska English deutsch

HPH 304S Shark

Kopie - HPH304S_Ewald_LU0235
cena: tel.

W najnowszym produkcie czeskiej wytwórni HPH nie chodzi tylko o „kosmetyczne” zmiany, lecz o w pełni nowe rozwiązania.
Rezultatem jest przyjemny szybowiec, polecany dla zawodników, bardzo ergonomiczny, atrakcyjny również dla tych najbardziej wymagających pod względem estetycznym.
HPH 304 Shark powstał w oparciu o najnowsze osiągnięcia aerodynamiki. Wyposażony w klapolotki został zoptymalizowany dla klasy 18 metrowej (max masa startowa 600kg). Wersja 15 metrowa (HPH 304 SE) ze zoptymalizowaną, lżejszą konstrukcją nośną, jak również wersja z końcówkami wydłużającymi z 18 do 20 m jest w fazie rozwoju. Oba bazują na identycznym kadłubie.
Końcówka skrzydła z eliptycznie uformowaną krawędzią natarcia i wyciągniętym w trzech wymiarach wingletem została zoptymalizowana tak, aby zminimalizować opór indukowany. Na całej długości spływu skrzydła umieszczono trzyczęściowe klapy.
Balast wodny znajduje się w zintegrowanych zbiornikach, max 180l. Dodatkowe zbiorniki wody znajdują się w ogonie oraz jako opcja w kadłubie. Dzięki temu maksymalna masa startowa wynosi 600kg, przy obciążeniu powierzchni 50,8kg/m2 doskonałość wynosi 51/ 125 km/h.
Aerodynamicznie osłonięte kółka na końcówkach skrzydeł znajdują uznanie pilotów, zapobiegając uszkodzeniom oraz ułatwiając start i lądowanie. Trzystopniowe płyty hamulcowe umożliwiają znaczne opadanie i ułatwiają wykonanie celnego lądowania. Wszystkie połączenia sterów są automatyczne.
Wykonany otwór w środkowej części kadłuba jest przygotowany pod zabudowę silnika. Nasza koncepcja przewiduje trzy różne rodzaje napędu*: samostartujący, dolotowy jak również turboodrzutowy Turbo Jet. Komora silnika i przestrzeń na zbiornik paliwa są składnikiem struktury pierwotnej kadłuba. Dzięki temu możecie Państwo zdecydować się na instalację wybranego silnika w korzystnym dla Państwa czasie.

*systemy jeszcze niedostępne. Termin dostępności zostanie określony później.

Podstawowe dane techniczne:

  • Rozpiętość skrzydeł: 18m
  • Powierzchnia nośna skrzydeł: 11,8m2
  • Wydłużenie skrzydła: 27,43
  • Długość: 6,79m
  • Wysokość: 1,48m
  • Profil: HPH xn2
  • Masa pustego szybowca: 280kg
  • Maksymalna masa startowa: 600kg
  • Balast wodny: 250l
  • Min. obciążenie powierzchni: 29,6kg/m2
  • Max. obciążenie powierzchni: 50,8kg/m2
  • Max. doskonałość: 51,2 przy 125km/h
  • Min. opadanie: 0,44 przy 66km/h
  • Wne: 280km/h

 

Opcje dodatkowe:

  • dodatkowe końcówki 15m
  • dwa zbiorniki balastu ogonowego: zwykły i wyważający
  • dolny zaczep TOST
  • uchwyty do montażu instalacji tlenowej
  • pokrowce
  • system transportowy
  • przyrządy i radiostacja
  • skrzydła w wersji 15m - w przygotowaniu
  • skrzydła w wersji 20m - w przygotowaniu

 

Opcje silnikowe:

  • przygotowanie kadłuba pod zabudowę silnika
  • turboodrzutowy silnik dolotowy Turbo Jet
  • silnik dolotowy SOLO
  • silnik startowy

 



Podane ceny są wartościami netto (należy doliczyć 23% VAT). W nawiasach podane są ceny brutto.
Cena w euro zostanie przeliczona na złotówki według kursu sprzedaży ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia faktury.
Do wartości towaru należy doliczyć koszty przesyłki.


Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS 2.1